lørdag den 2. maj 2015

Take me anywhere ♡

Såå... Jeg tænkte at jeg heller må give jer en opdatering. Jeg har det så så fantastisk, og nyder alt herovre i Oregon. Tiden går og mit liv går fremad. Jeg lige dele nogle sjove, "store" begivenheder de sidste 2 uger. Jeg har: været til en super hyggelig sleepover, været til glow party på min skole, været i et kæmpe outlet, kigget på kjoler til prom, kørt med venner til McDonalds kl. 24 fordi vi alle var sultne(haha), spillet tennis på varsity holdet (yeah!!!!), haft nogle hyggelige stunder med venner efter tennis, været til surprise 25 års jubilæum og ellers spillet lidt mere tennis. :-)

Ellers er der omkring 45 dage til jeg forlader mit eventyr her. Om jeg er glad for det? Nej ikke rigtig - faktisk går det mig på. Jeg havde en rigtig hård start på året og helt indtil jul, var mange af dagene en kamp. Jeg kæmpede mig igennem dagene, og nu står jeg her på den anden side. Tror aldrig jeg har været så glad, som jeg er lige nu. Alt er perfekt, og kun 45 dage tilbage. Det giver et sus i min mave hver eneste morgen jeg står op, og får næsten tårer i øjnene når folk spørger ind til min hjemrejse. Jeg har fundet de dejligste venner, en ny sport og ellers bare så mange sociale ting. Sandheden er, at alt altid har en ende. Dog er der stadig over 45 dage tilbage, og jeg vil nyde hvert et øjeblik. Fordi jeg ved, at jeg aldrig nogensinde kommer til at opleve noget ligende igen!
Glæd jer, de næste og sidste 7 uger bliver vilde :-)
Knus Amalie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar