lørdag den 30. maj 2015

It all comes soon...



 For 2 dage siden fik jeg min flybillet hjem igen, og øjeblikket den kom gav det mig det største sus i maven. Hvilket har været der ligesiden. Hver eneste aften får jeg det helt dårligt over, at endnu en dag er gået. Min skole slutter fredag d. 12 juni (MIN FØDSELSDAG AHHHH!!) så alt går så stærkt!
Jeg forlader Oregon lørdag d. 20 Juni kl. 22:30, tager til DC og lander i Danmark onsdag d. 24 juni kl. 7:15. Føj hvor jeg ikke glæder mig! De sidste 2 måneder har været de bedste i hele mit liv, og tanken om, at alt slutter er så trist - Jeg vil ikke hjem. Jeg har det så godt at det ikke kan beskrives. Udveksling er virkelig noget som ikke kan beskrives - men som skal opleves. 

I hvert fald er jeg snart på vej hjem igen... Og jeg oplever stadig noget nyt hver eneste dag med de dejligste mennesker. Forleden dag fik vi endda indgang til den officelle nike company store - fordi nike har deres hovedkvarter her i Oregon. Ellers bål aftener, fodbold kampe, lacrosse kampe, cafe aftaler, fået mine negle lavet og ellers haft nogle rigtig gode minder! Her er nogle billeder med nogle af mine sødeste venner. 
Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar