mandag den 23. marts 2015

Hawaii - Day 1/2

Hawaii var noget af det fantastiske jeg nogensinde har oplevet. Jeg mødte de sødeste mennesker fra over alt i verden, og havde bare den fedeste tid! Hawaii er mit nye ynglingssted, og vil så gerne tilbage. Jeg har valgt at dele indlæggene op i 2 dage af gangen :-)

Dag 1 
Den første dag ankom vi og det meste af dagen gik med at vendte på nogle af de andre udvekslingsstudenter. Vi ankom til hotellet ved en 17 tiden, og fik 2 timer til at kigge os omkring. Efter var der aftensmad og møde på hotellet. En meget afslappet dag, hvor rigtig mange havde jetlag.

Dag 2 
2. dag var vi tidelig oppe og klar til både surfing og bådtur. Vi var delt ind i 4 forskellige hold, og jeg skulle surfe kl 11. Det var overskyet indtil kl. 12, så mig og nogle andre danske valgte at købe noget sololie uden solcreme i - hvilket var mit dummeste valg på hele turen. Men vi prøvede surfing hvilket var så sjovt. Virkelig hårdt, men sjovt da man kom op at stå. Efterfølgende var der bådtur med både musik og vi fik set et par havskildpadder. Efterfølgende havde vi fritid. Mig og en dansk dreng valgte at tage ud og shoppe, da jeg og ham var brændte som en reje. Alt brændte, og mit hoved var så kogt. Efterfølgende var der aftensmad på Hard Rock Café og vi fik tid efter til at shoppe igen igennem Honolulu by :-) 

 Det næste indlæg kommer snart :-)
Knus fra Amalie !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar