torsdag den 8. januar 2015

Blazers Vs. Los Angeles Lakers


Mandag aften optrådte jeg sammen med hele Aloha Cheerleading. Det var til en basketball game i MODA center i Portland, og omkring 40.000 mennesker var mødt op, dvs. der helt udsolgt :) Dog er der altid nogle som går frem og tilbage i halvlegen, så vi optrådte nok "kun" for 20.000. 
Vi var blevet bedt om at være halvleg underholdning. Så først kom Aloha youth cheer ( 5-10 år), så optrådte Aloha Junior cheer (10-14 år) og så til sidst Aloha high school cheer, hvilket var mig. Det var simpelthen så sjovt at prøve. Først da vi ankom fik vi alle små VIP pas til at kunne komme backstage og opvarme osv. 
Selve vores optræden gik rigtig fint, og vi fik mange komplimenter for tilskuerne efterfølgende. Grunden til at vi fik æren til optræde, er fordi at vi sidste år blev National Champions i Cheerleading. Det er nemlig ikke lige alle, som får en mulighed som dette. 
Efter vores performance, gik vi op på tribunerne og så resten af kampen. (Blazers vandt, yearh!)

Her er et link af vores performance, dog er det rigtig dårlig kvalitet, men meget sjovt at se alligevel.
Aloha Cheer High School Performance

Jeg er virkelig glad for at jeg valgte cheerleading, selvom jeg aldrig har været en gymnast. Alle pigerne er så søde, og det er virkelig sjovt. Denne her oplevelse kommer jeg aldrig til at glemme!
Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar