mandag den 10. november 2014

I´m still here...

Som lovet kommer der en lille opdatering fra mig af. Dagene går hurtigt herovre, så nu må jeg heller opdatere jer lidt :-) Først et billede med mig og min homecoming date, Paula. Vi tog ud og spiste før, hvor vi fik 3 retters menu, så hyggeligt. Efterfølgende tog vi til skolen, hvor alt var så fint, og en masse mennesker var mødt op, hvilket var en rigtig god aften. 



D. 31, halloween ville vi både klæde os ud til trick or treat, se den sidste football game og opleve en amerikansk halloween party. Vi nåede overraskende alle 3 ting :-) Hvilket var rigtig fedt. Paula var klædt ud mere skræmmende end mig. Jeg var en græsk gudinde, og paula var en dommer med en uhyggelig maske :O 

Efterfølgende tog vi som sagt til skolens sidste football game, hvilket var rigtig sjovt. Hvor har det været helt fantastisk at opleve dem. Her er et billede af mig og Paula :)
Her er der et lille klip på vej til en amerikansk halloween party. Alle de unge kører jo i biler herovre, så musikken bliver skruet højt op. Hvilket er totalt Brian-agtigt at gøre i DK, men her gør alle det. Hvilket jeg elsker!

I dag har vi så besøgt Voodoo Doughnuts, hvilket er et must at besøge når du er i Oregon. Der ligger 3 butikker i hele Oregon, og så 1 i Colorado, thats it. De er kendte for deres mærkelige topping såsom oreos, ost, bacon, chips, müsli osv osv. Vi købte nogle i den fine lyserød boks, og så eller fyldte vi den hvide spand, hvor der er omkring 50 doughnuts i - så lækkert :-) haha

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar