torsdag den 25. september 2014

1 måned i USA

Idag er det præcis en måned siden jeg forlod min familie og Danmark. Hvor føles det dog som lang tid siden. Jeg har oplevet så mange fantastiske ting her i Oregon, og jeg nyder hvert et sekund her. Skolen bliver bedre og bedre, og jeg begynder at kende de fleste mennesker i de forskellige klasser. Hvilket bare gør det hele meget nemmere. Siden sidst har jeg...:



- oplevet en amerikansk fødselsdag surprise party,
Som blev holdt i disse smukke omgivelser^^

 - Oplevet min første football game
Sammen med de virkelig søde piger^^ 

- Shoppet fuldstændig amok
Paula og jeg har rigtig fået brugt nogle penge, men alt er jo så billigt at det er sygt!



 - Reddet på hest (igen)
Paula I den grønne trøje og mig til venstre !

 - Mødtes med 7-8 andre udvekslingsstudenter her i Oregon
Pigerne var fra Brasilien, Tyskland, Korea, Mexico, Spanien og Danmark.

-Fløjet over hele Oregon
Virkelig fed oplevelse og så fin natur Oregon også har. 

- Spist alt for mange lækre kager og andre søde sager!


- Fejret min værtsfars fødselsdag


- Været i amerikansk kirke

- Oplevet en amerikansk par komsammen

Jeg var til prøve på skolens dansehold i tirsdags, hvilket ikke helt var mig... Holdet virket ikke så søde, så nu tager jeg til et møde her d. 29 om at blive cheerleader - totalt amerikansk :-)

Lørdag morgen tager vi til Seattle, hvor vi bliver til søndag. Lørdag aften har vi planer om at se et sprint car race, hvis vejret er til det. Så det glæder mig og Paula os rigtig meget til.

Knus Amalie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar