fredag den 15. august 2014

VÆRTSFAMILIE !!

Nu blev det endelig min tur til at få værtsfamilie!! arghhh jeg er så spændt, at det er helt sygt. Jeg blev ringede op i dag af Explorius ved en 14 -tiden. Og jeg skal til Oregon - hvor er det fedt! Jeg kunne ikke havde fået en bedre placering. Oregon ligger nord for Californien, og syd for staten Washington. Dvs. tæt på sommer og vinter. Generelt er det milde vintre og varme somre i Oregon, ihhhh hvor skønt! 


Familien virker så søde, så jeg ved, at det her nok skal blive det bedste år i mit liv. Men her kommer lige lidt facts om det hele. Jeg skal bo hos et ægtepar på 66 og 64 år sammen har de også en hund. De har 3 voksne børn, som har 2 børn hver. Så det er en stor familie! De elsker at rejse, være sammen med familien, spille golf, sy og ellers bare opleve ting. Hvilket passer mig perfekt! Samtidig skal bo sammen med en spansk (pige) udvekslingsstudent, som er på min alder. (Totalt hyggeligt!!!) Jeg vil ikke vise billeder af huset osv., hvis min familie ikke vil have det. Men det ser så hyggeligt ud, plus vi får hver vores værelse. YEARH!  


Jeg rejser til New York den 27. August og min skole starter d. 3 September. Min skole hedder Aloha High School, hvor der går 1800 elever - hvilket er forholdsvis stort. Skolen tilbyder også en masse aktiviteter, så det er jo bare dejligt.

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar