fredag den 27. juni 2014

Et nyt kapitel

Så kom dagen også til mig... 
Et billede fra translokationen med de sødeste, som jeg virkelig kommer til at savne!
Jeg sidder nu og er færdig med folkeskolen - hvor er det vildt. Jeg har set frem til det i så lang tid!! I onsdags havde jeg translokation på min skole, hvor jeg havde en virkelig fantastisk aften med en masse søde mennesker. Det er helt mærkeligt at folkeskolen er slut, og jeg tror ikke rigtig at det er gået op for mig endnu. Noget som er endnu mere mærkeligt, er at jeg ikke ved hvad jeg skal efter ferien. Selvfølgelig ved jeg godt jeg skal til USA, men jeg aner ikke hvor jeg ender henne, hvilket er lidt skræmmende. Men jeg prøver at holde mig tålmodig, hvilket er virkelig svært. 

Ellers har jeg ikke de store planer i ferien. Jeg skal ind ambassaden på torsdag, hvor visumet lige skal klares, og så har jeg ellers styr på alt. Så skal jeg nærmest arbejde hver dag, da jeg gerne vil have mange lommepenge med til New York. Midt i alt arbejdet, så tøffer min familie og jeg også lige til tyrkiet og får slappet af i en uge. Og så er jeg ellers klar til at tage afsted hver dag. 

Knus Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar